מוקד האגודה
1-800-233-133
מתאימים את השירות הנכון ביותר בשבילך!
הכנס/י פרטים ואנחנו נדאג לכל השאר
  • שם פרטי
  • שם משפחה
  • טלפון
  • אימייל

תיאור מקום שרות

שירות לאומי עמותה אשר מטפחת את השירות ההוגן לאזרח. העמותה עוסקת בקביעת כללים צרכניים בתחומים השונים: מכשירים לבית, בניה, משרדי ממשלה ועוד. העמותה מטפלת בתלונות הצרכנים והגנה עליהם, כמו כן מפרסמת את המידע העולה בדבר התנהלות צרכנית של עסקים וגופים.

תפקיד המתנדב
אמון הציבור הוא מלכ"ר (מוסד ללא כוונת רווח) המקדם הגינות בעסקים והגנה על זכויות צרכנים. בני השירות המתנדבים באמון הציבור מסייעים לעורכי הדין לטפל בתלונות של צרכנים נגד עסקים בכל הענפים בשוק הישראלי. מדובר בתפקיד מאתגר שדורש מיומנויות רבות: מיון התלונות בהתאם לחומרתן והבעיות שעולות מהן, מגע מתמשך עם צרכנים ועסקים במטרה לסייע בפתרון הסכסוך, וכן עיבוד וניתוח הנתונים שנאספו לטובת פרסומם בציבור ובתקשורת. אנו בארגון מסייעים בשנה לאלפי צרכנים שזכויותיהם נפגעו לקבל את מה שמגיע להם לפי חוק. בני השירות המטפלים בתלונות צוברים במהלך הכשרתם ידע משפטי רב בתחום הצרכנות, נחשפים לעולם העסקי ומתנסים בכתיבה והתנסחות מול גורמים מגוונים. התפקיד לא מתאים לכל אחד/ת: נדרשת מחשבה חריפה, יכולת תפיסה מהירה, כישורים גבוהים של כתיבה והתבטאות וכמובן - רגישות אנושית גבוהה. בן/בת שירות שיתבלטו לטובה ויהיו מעוניינים בכך יוכלו להמשיך בארגון לשנה שנייה ולהתמחות בתחומים נוספים.